Måla, spackla

Blir så jäkla arg att det fortfarande finns människor som ska lägga sig i andras saker, trodde vi kommit över det nu när vi går på gymnasiet och snart är vuxna. Men för vissa tar det tydligen längre tid att förstå och mogna.
Och att den personen som sprider detta inte fattar att det är allvar och säger att " jag skulle kunna säga vad jag tycker om dig, men är så snäll att jag inte gör det" hjälper det? Nej.


Ni förlåta mig om ni tycker det jag skrev är jobbigt, men det handlar inte om er utan en annan person.
Dagen idag var väl rätt okej, spacklade där det behövdes och målade klart snickerierna. Snart blir det att börja med en blå tapet. Öppet hus på lördag också så hinner ifatt mer, super.


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: varsågod!

2012-01-25 @ 18:41:03
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin blogg! :) är bloggen ny??

2012-01-25 @ 18:44:43
URL: http://franvalptillvuxensmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0